ATLASZMUNKAK.HU
digitális munkaportál
Cégeknek


X
Regisztráció
Elfogadom az ATLASZ Iskolaszövetkezet adatkezelési szabályzatát *
Hozzájárulok, hogy munkakeresés céljából kezeljék az adataimat *
Facebook
X
Bejelentkezés
E-mail cím:
Jelszó:
Belépve maradok
Facebook
Ügyfélszolgálati állás légitársaságnál
1103 Budapest X. kerület
271000-360000 Ft/hónap
36 óra/hét
TELE DIRECT TELEMARKETING Kft.

Vonz a légitársaságok világa és van call centeres tapasztalatod? Légy egy pörgős csapat tagja a TeleDirect Telemarketing Kft-nél és gondoskodj az utasok elégedettségéről!

Az utasokkal való kommunikációt ma már nagyrészt automatizmusok intézik. De mi történik, ha megakad az automatizmus vagy valami közbejön? Ekkor jön képbe az ügyfélszolgálati csapat, aminek most te is a tagja lehetsz!

A te feladatod lesz ezekben az esetekben az ügyfélkommunikáció: ebben scriptek, szabálykönyvek segítenek majd. A kommunikáció telefonon, e-mailben és SMS-ekben is zajlik.
Hozzád tartozik majd a társosztályok értesítése a felmerülő helyzetekről, valamint a riportok, jelentések elkészítése a feladataidról a csoportvezetőnek.

Részt vehetsz a légitársasági ügyfélszolgálati folyamatok javításában, stratégiai fejlesztésében is, így a munkád során szerzett tapasztalat hosszú távon is hasznosul.

Ennél a call center állásnál nélkülözhetetlen lesz a folyékony angol nyelvtudás, az erős kommunikációs készségek és az, hogy együtt tudj működni másokkal a csapatban. Mivel rendkívüli helyzetek kommunikációs megoldása lesz a teendő, így fontos, hogy tudj stresszhelyzetben is dolgozni.

Hetente 3 munkanapod lesz, 12 órás nappali és éjszakás műszakokat kell teljesíteni Budapesten, a 10. kerületben.

Ha szeretnél egy igazán pörgős munkát, ahol kamatoztathatod a kommunikációs készségedet, akkor ne maradj le:

►► Jelentkezz erre az ügyfélszolgálati állásra! ►►
(A jelentkezésedet közvetlenül a TeleDirect Telemarketing Kft. kezeli majd.)

Elvárt képességek, kompetenciák:

- egyetemi, főiskolai végzettség
- legalább 6 hónap ügyfélszolgálati, call center tapasztalat
- erős írásbeli és szóbeli kommunikációs készség
- folyékony angol nyelvtudás
- elemzési és szervezési készség
- csapatmunka
- gyors, stressztűrő munkavégzés
- 12 órás műszakok vállalása

Végzettség szintje: Főiskolai vagy egyetemi alapképzés
Angol: Felsőfokú
Telefonos munka: Call center munkatárs
Telefonos munka: Telefonos ügyfélszolgálat
Üzleti támogató központok: Értékesítés támogatás
Üzleti támogató központok: Ügyféltámogatás, Adminisztráció
Bérezés:
271000-360000 Ft/hónap

- a megjelölt bér bruttó összeg (nettó 180 000 - 240 000 Ft/hó), amely az alábbiakból tevődik össze:
- az alapbér nettó 180 000 Ft
- az alapbér bónuszokkal egészül ki

Munkaidő:
36 óra/hét

- 2 műszakos munkrend, H-V, 6:45- és 18:45-
- heti 3 alkalommal kell 12 órás műszakot vállalni

Elfogadom az AtlaszPartner Digitális Munkaportál Kft. adatkezelési szabályzatát *

A feltötéssel nem regisztrálsz, de bekerülsz a jelöltek közé.


1134 Budapest, Angyalföldi út 5/b. 206.
H 12:00-18:00 K-P 10:00-18:00
+36 1 255 0654
hello@atlaszcsoport.hu